(function(f, a, s, h, i, o, n) {f['BackConvertTrackerObject'] = i;f[i]=f[i]||function(){(f[i].q=f[i].q||[]).push(arguments)};o=a.createElement(s),n=a.getElementsByTagName(s)[0];o.async=1;o.src=h;n.parentNode.insertBefore(o,n)})(window, document, 'script', '//backconvert.com/app/conversion?id=4efc21334188cdd35b5cdea3ebb84293', 'bconvert'); -->

Diesel

2008 produse
2008 produse
Diesel, unul din cele mai populare branduri din lume dedicate denimului, s-a nascut in 1978. Renzo Rosso si fostul sau sef, Adriano Goldschmied, au fondat acest brand din pasiune pentru moda si din dorinta de a sparge tiparele si de a merge impotriva tendintelor. Au urmarit sa atraga clientii intr-o lume noua, originala, sa-i invite sa experimenteze si asa a fost. La 1985, Rosso detinea controlul complet al marcii, iar in 1996 a deschis primul magazin la New York. Lansarea puternica a marcii s-a produs odata cu preluarea managementului creativ de catre Wilbert Das, in 1988. Productia Diesel s-a extins la linii vestimentare pentru femei si barbati, parfumuri, ochelari de soare, lenjerie intima, incaltaminte, produse din piele, o colectie pentru camin, precum si colectiile Diesel Black Gold, Diesel Kid, si 55 DSL (divizia sportiva). Mereu fidel filosofiei sale de a schimba lumea prin moda, Diesel a devenit marca unui stil de viata. De-a lungul anilor, acest lider al denimului a lansat tendinte, prin colectiile sale mereu impresionante. In 2008, o linie speciala de denim a fost creata in colaborare cu Adidas, si o editie limitata de 500 de masini a fost lansata in colaborare cu Fiat. Astazi, produsele Diesel sunt disponibile in aproape 80 de tari, mentinand acelasi standard inalt. Estetica street style si totodata glamour a brandului face deja parte din cultura urbana a tinerilor din intreaga lume.